W dniu 13 lipca 2021 r. odbyła się Rada Techniczna nr 77.
- Wykonawca przekazał do PKP PLK projekt Porozumienia do podpisania między współuczestnikami realizacji równoległych inwestycji.
- Wykonawca przekazał do PKP wniosek o opracowanie regulaminu wyłączenia napięcia z sieci trakcyjnej linii kolejowej nr 143 oraz zgodę na prowadzenie prac w lokalizacji i zakresie określonych w regulaminie głównym PKP PLK S.A.
- Główny Inspektor Drogowy poinformował, że w zakresie robót drogowych nie wnosi uwag, roboty prowadzone są na bieżąco zgodnie ze złożonym programem Wykonawcy i z zatwierdzonym Projektem Wykonawczym.
- Obiekt MS-2 – prowadzenie monitoringu osiadań po każdym etapie robót w celu kontroli, jak obiekt się zachowuje po rozdeskowaniu, zasypywaniu przyczółków i przy kolejnym obciążaniu ustroju nośnego.
- Obiekt MS-4 – trwa analiza zmiany posadowienia obiektu.
- Postęp prac wg Zamawiającego jest zadowalający.
- Temat cichej nawierzchni jest procedowany jako polecenie zmiany.
- Zakończone zostały negocjacje cenowe związane z realizacją zamówienia dodatkowego na ekrany.
- Wykonawca przesłał wyniki próbnego obciążenia pala – podpora A obiektu MS 13.
- Omówiono występujące roszczenia.
- Omówiono sprawy finansowe
- Postęp prac